close
講到婚禮   就想放上這首我想要在婚禮上放的歌曲

雖然八字還沒一撇   但我心裡面已經有多首「婚禮進行曲」

這是最近我最最喜歡的一首   跟大家分享

 



Start Of Something New

Living in my own world    Didn't understand
住在我自己的世界中   無法理解
That anything can happen    When you take a chance
有什麼事情會發生      當你把握機會
I never believed in     What I couldn't see
我卻從未相信    那些我看不見的
I never opened my heart (ooh)    To all the possibilities (ooh)
我從未敞開心防    為著那些可能性
I know that something has changed    Never felt this way
我知道有些事情改變了    從未有這種感覺
And right here tonight    This could be the start
在今晚的此地    這也許是個開始
Of something new     It feels so right
那些全新的事物    感覺很對
To be here with you (ooh)     And now looking in your eyes
在這裡和你一起    而現在看著你的雙眼
I feel in my heart (feel in my heart)   The start of something new
我感覺到我的心    那些已經開始的事物
Now who'd of ever thought that (ooh)    We'd both be here tonight (ooh yeah)
現在誰能預料到呢?    今晚我們一起在這裡
And the world looks so much brighter (brighter)    With you by my side
世界看起來變得更加明亮     你在我身邊
I know that something has changed     Never felt this way
我知道有些事情已經改變    從未有這樣的感覺
I know it for real    This could be the start
而我知道這是真的    這會是個開始
Of something new    It feels so right
那些全新的事物    感覺超好
To be here with you (ooh)    And now looking in your eyes
在這裡同你一起     看著你的雙眼
I feel in my heart    The start of something new
我感覺到我的心     那些全新事物的開始
I never knew that it could happen   Till it happened to me
我從未預料到這會發生    直到它發生在我身上
I didn't know it before     But now it's easy to see
我以前從未知道    而現在卻是淺顯易見
It's the start     Of something new
這就是開始     那些新事物
It feels so right    To be here with you (ooh)
這感覺很好    在這裡和你一起
And now looking in your eyes  看著你的雙眼
I feel in my heart    That it's the startOf something new 
我感覺到我的心    那些全新事物的開始
It feels so right (so right)     To be here with you (ooh)
感覺很對     在這裡同你一起
And now looking in your eyes      I feel in my heart
看著你的雙眼     我感覺到我的心
The start of something new     Start of something new     The start of something new
那些全新事物的開始    全新事物的開始     那些全新事物的開始
arrow
arrow
    全站熱搜

    iilh66 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()